WHEY PROTEIN.HU - Athletic Xtreme, Syngex, Myofusion, Carnivor, Cuts, Animal Pak, Animal Flex, Brutal Gainer, Superpump Max, Up Your Mass, Whey Protein Fuel, Trac Extreme No,Whey Gold Standard, Mutant Mass, Xtend, Super Vitamin Pak, Biotech USA, BPI Sports, Brutal Nutrition, Dorian Yates Nutrition, DYMATIZE, Gaspari Nutrition, Power Protein, Prolab, Scivation, MHP, Musclemeds, Optimum Nutrition, Twinlab, VPX, Universal Nutrition, Táplálékkiegészítők, Testépítés, Zsírégetés, Tömegnövelő, Protein, Fehérje joomla templates

Bevásárlókosár

[ ... ] Termék
Kassza
A bevásárlókosara jelenleg üres.

Carnivor

Egységár (5975ft/kg): 12 999 Ft (27 % áfával)

A titkos új marhahús protein technológia, amit Kai Greene használt izmainak felpakolására és a 2009-2010-es Arnold Classic megnyerésére!

 

:
:
Szállítási határidő: 2-3d.gif
Termekleiras


CarnivorEgy új, fejlett kivonási, tisztítási, hidrolizáló és izoláló technológia használatával a CARNIVOR biológiailag megtervezett marhahús protein izolátum a marhahús izomépítő erejét adja magasabb aminosav szintekkel, mint az összes többi proteinforrás, amit a táplálékkiegészítő ipar használ. Ezek a tejsavó, szója, tej és tojás. Emellett a CARNIVOR marhahús protein izolátum 350%-kal nagyobb koncentrációban tartalmaz izomépítő aminosavakat, mint a legjobb bélszínszelet. Nincs benne sem zsír, sem koleszterin.


Anabolikus Nitrogén Megtartás Technológia (ANRT) újrahasznosítja az aminosavakat és minimalizálja az ammóniát.


Az ANRT egy jelentős izomépítő áttörés a protein kiegészítők területén. Miközben a protein kritikus fontosságú az izomnövekedésben, paradox módon, a megnövelt proteint fogyasztás csökkentheti a teljesítményt és az izomnövekedést, amennyiben a nitrogéntartalmú salakanyagok, mint az ammónia nem kerülnek újrahasznosításra az anabolikus szövetépítő folyamatokban, vagy nem kerülnek semlegesítésre. Az ANRT speciálisan arra lett tervezve, hogy lehetővé tegye az aminosavak újrahasznosítását az izomépítő folyamatokban, és megakadályozza a legyengítő hatású toxikus anyagok, mint az ammónia felhalmozódását. A CARNIVOR-ban lévő ANRT nitrogén megtartó faktorai között megtalálhatók a GKG (Glutamine-alpha-ketoglutarate), OKG (Ornithine-alpha-ketoglutarate), AKG (alpha-ketoglutarate) and KIC (alpha-ketoisocaproate) is.


A CARNIVOR az egyetlen protein, ami ezzel a technológiával rendelkezik, amely képes az aminosavak újrahasznosítására az anabolikus izomépítő folyamatokban a megnövelt nitrogén megtartás és a jobb növekedés és teljesítmény érdekében.


A marhahús fogyasztásának egyik előnye természetesen a magas kreatin tartalom. A marhahús az egyik legjobb természetes kreatin forrás. Tágítsuk ki még jobban a kreatin anabolikus aktiváló és sejttérfogat növelő hatását, a CARNIVOR minden egyes adagja 20-szor több kreatint tartalmaz, mint a marhaszelet, hogy átitassa az izmaidat a robbanékony erő és növekedés kiváltása érdekében.


Hozzáadott BCAA aminosavakkal a megnövekedet anabolikus és anti katabolikus hatás érdekében.


Hogy még jobban megnöveljük a CARNIVOR anabolikus izomépítő hatását, további szétágazó láncú aminosavakat adtunk a tiszta marhahús protein izolátumhoz. A megnövelt BCAA szintek segítik a pozitív nitrogénegyensúly létrejöttét, növelik a proteinszintézist, csökkentik a katabolizmust, javítják az edzésteljesítményt és csökkentik az izomfáradást.


Kai Greene tesztalanyként szorosan együttműködik a MuscleMeds kutatóival. Néhány kísérleti formula kifejlesztésén még az előtt, hogy azok elérhetőek lennének a nyilvánosság számára. A legújabb sikeres kísérlet forradalmasítani fogja az összes közül a legfontosabb testépítő tápanyagot a proteint. Amikor megvizsgálták Kai protein bevitelét, a MuscleMeds kutatói azt találták, hogy amikor marhahúst evett Kai-nak sokkal nagyobb volt az izomnövekedése, mint mikor tejsavó, vagy kazein kiegészítőket szedett. A felkészülések során előfordult olyan, hogy Kai 3-4,5 kilogramm közötti marhahús mennyiséget fogyasztott naponta és ezzel elképesztő fejlődést ért el, de a marhahús evése ekkora mennyiségben gyomor és has problémákat okozott, valamint jobban megemelte Kai zsírbevitelét és koleszterin szintjét, mint amennyire a MuscleMeds kutatói szerették volna.


Ez váltotta ki a CARNIVOR fejlesztését, a világ első teljes mértékben marhahús protein izolátumát, ami kulcsfontosságú tényezőnek bizonyult abban, hogy Kai még több izmot pakolhasson magára és megszerezze az Arnold Classic koronáját.


Felhasználási javaslat:

Egy adag  33g CARNIVOR port keverj el 300ml vízben, rázd fel a shaket és fogyaszd közvetlenül edzés után. Pihenőnapokon bármely napszakban.


Összetevők:


















































































Carnivor4lb


Háttérinformáció:


Fehérjekészítmények Ismertetés

Fehérje nélkül szervezetünk számára lehetetlenné válik új izomszövet létrehozása, a meglévő edzések utáni regenerálása, sőt, adott esetben még a meglévő megtartása is. Ez tény, és kész! Fehérje nélkül NINCS izom! Tudományos kutatások igazolták, hogy a sportolók és az átlagosnál aktívabb életmódot élők fehérje szükséglete nagyobb, amit igazán hatékonyan csak kiegészítők formájában tudunk pótolni.

A fehérjéket két fő csoportra oszthatjuk: növényi (szója, búza, rizs, ...) forrásból és állati (tojás, tej, hús, ...) forrásból származóakra. A fehérjék aminosavak láncaiból álló komplex vegyületek. A fehérjéket felépítő aminosavakat aszerint, hogy a szervezetünk más aminosavakból is elő tudja-e őket állítani vagy sem, ún. esszenciális és nem-esszenciális aminosavakra oszthatók. Azok a fehérjeforrások, melyek minden esszenciális, azaz a szervezetünk számára nélkülözhetetlen aminosavat tartalmazna a teljes értékő fehérjék, míg azok, melyek NEM tartalmaznak minden esszenciális aminosavat a NEM teljes értékű fehérjék. Sajnos a növényi fehérjék közül csak a szója és a búza az, amely teljesértékűnek tekinthető. A fehérjék osztályozására dolgozták ki az ún. biológiai érték (BV) fogalmát. Ezen az elképzelt skálán azok a fehérjék érnek el nagyobb pontszámot, melyeket a szervezetünk hatékonyabban, jobban képes beépíteni. A legjobb fehérjeforrások ezen a skálán a tejsavó és a tojásfehérje.

Melyik fehérjeforrás a számomra legjobb választás? Tej? Tejsavó? Tojás? Szója?
A választ csak az elérni kívánt célok ismeretében lehet megadni. Mint ahogyan minden autónak, a terepjárótól a Forma-1-ig megvan a maga felhasználási területe, amiben jobb mint a többi, ugyanígy megvan az előnye és hátránya a különböző fehérjeforrásoknak is egy-egy konkrét cél elérésében. Áltolános irányelvként elmondható, hogy a növényi fehérjék a fogyókúra, a szálkásítás folyamatában előnyösebbek, míg az állati eredetű fehérjék az izom- és tömegépítés időszakában. A legcélszerűbb kombinálni a különböző fehérjeforrásokat, pl. reggelire és edzés utánra egy gyorsan felszívódó tejsavót használni, napközben étkezések között egy lassú+gyors felszívódású fehérjékből álló kombinációt célszerűbb használni, míg vacsorára egy csak lassú felszívódású fehérjékből álló kiegészítő az ideális.

Miért használjuk

Az aktív életmódot élőknek (sportolók, rekreációs edzésekben rendszeresen résztvevők, fizikai vagy pszichikai megterhelésnek kitett egyének) a szervezetük megnövekedett fehérjeigényét a hagyományos táplálékokból (hús, tojás, tej) csak sok nemkívánatos anyag (zsír és/vagy cukor) bevitele mellett tudják biztosítani. Arról nem is beszélve, hogy a napi 5-6 főtt étel (sülthús, főtt tojás, túró) elkészítése mennyi időt vesz el. A fehérjekiegészítők kényelmes, egyszerű és mára már finom alternatívái egy gondosan elkészített, fehérjedús étkezésnek. A különböző fehérjeporoknak emellett számos egyéb egészséges hatása is van: a szójafehérje antioxidáns hatású, gátolja a rákos sejtek szaporodását, speciális összetevőin keresztül gyorsítja az anyagcserét, így kiválóan alkalmas fogyókúra alatti használatra, a tejsavóban található immunoglobulinok kedvező hatással vannak az immunrendszerre, védenek a gyulladásos betegségekkel szemben, stb.

Hogyan használjuk

Mennyiség: első lépésként meg kell határoznunk a napi fehérjeszükségletünket. Irányelvként elmondható, hogy egy testépítéssel foglalkozó egészséges felnőtt férfinak 2-3 gramm fehérjére van szüksége testsúlykilogrammonként naponta. Ez egy 90 kg-os egyén esetében 180-270 grammot jelent.

Időzítés: a fehérje kiegészítők a nap bármely szakában használhatók. Van pár olyan időpont, amikor kifejezetten előnyös vagy ajánlott a fehérjék használata. Az első a reggeli első étkezés. Az egész éjszaka éhező izomzatnak egy gyorsan felszívódó, könnyen emészthető fehérjeturmix egész napra szóló anabolikus lökést ad. A második az edzést követő étkezés (30-60 perccel az edzés után), amit a szakzsargonban "anabolikus ablaknak" is neveznek. Ez az időpont különösen fontos az edzés alatt kiürült glikogénraktárak egyszerű szénhidrátokkal való feltöltésében, és a mikrosérüléseket szenvedett izomzat aminosavakkal történő minél gyorsabb regenerálásában. A harmadik fontos időpont a lefekvés előtti utolsó étkezés, amikor az egész éjszakára szóló (lehetőleg lassú felszívódású) fehérjemennyiséget be kell vinni.

Szinergikusan erősíti a hatását

Néhány kivételtől eltekintve nincs olyan készítmény, amit kifejezetten fehérjékkel együtt kellene szedni. Az egyik ilyen kivétel a fehérjék emésztését, feldolgozását, felszívódását és beépülését segítő Aminogen™. Az Aminogen egy olyan fehéreszállító mátrix, amely segíti az aminosavak átjutását a felszívódási rendszeren, biztosítva ezzel a fehérjekészítmény tökéletesebb felszívódását. Friss kutatások azt is igazolták, hogy a tejsavó fehérje kreatinnal és szénhidráttal szedve a legjobb edzés utáni izomregeneráló ital.

Természetes előfordulása

Az élő szervezet számos szövetét fehérjék alkotják. Mint azt már említettük, a fehérjeforrások feloszthatók növényi és állati forrásokra, teljesértékűekre és nem teljesértékűekre, valamint osztályozhatók biológiai értékük (hasznosulásuk) szerint. A legfontosabb emberi használatú fehérjeforrások a húsok, a tojás és a tejtermékek. Növényeink is tartalmaznak fehérjét, de ezek a testépítők táplálkozásában nem játszanak komoly szerepet.

Esetleges mellékhatásai

Biztonság: a fehérje a négy makronutriens (fehérjék, szénhidrátok, zsírok és víz) egyike, mely nélkül az élet elképzelhetetlen. Ha nem visszük be rendszeresen a megfelelő mennyiséget belőle, nem csak az egészségünk károsodik, hanem életveszélyes hiányállapot (malnutricio) is kialakulhat. Ennek ellenére mégis meg kell említeni azt, hogy a nagy mennyiségű fehérje fogyasztásának egyes tudományos kutatások szerint lehetnek ha nem is káros, de kellemetlen mellékhatásai. A kivételesen nagy izomtömeg olyan mértékű fehérjefogyasztást kíván meg, ami már veszélyes lehet az emésztőrendszer, a máj és a vese működésére. Azt be kell látni, hogy a kivételes testalkat kivételes áldozatokat igényel.

Toxicitás: Nem ismert.

Tiltólista: a fehérje az életbenmaradásunkhoz szükséges makronutriens, semmilyen tiltólistán nem szerepel.


TermekajanloSyngex1Animalpak2Stimulantx3